duminică, 25 ianuarie 2009

Ganduri...

De ce ma simt vinovata? In mintea mea eu sunt cea vinovata, cea care a gresit mereu. Poate ca chiar asa este si eu nu mi-am dat seama. Inainte simteam fluturi in stomac...acuma simt un gol in inima....

Ai plecat fara sa ma asculti, fara sa ma intelegi sau sa intelegi de ce am procedat asa. Acuma stau in fata televizorului si incerc sa ma concentrez pe un anumit program. Dar nu pot...Pentru imi revin unele amintiri cu tine, cand ne certam pe telecomanda si nimeni nu castigam pentru ca mereu incepeam sa ne tachinam si sa alergam unul dupa altul prin casa.

Sunt curioasa sa stiu daca tu te gandesti la mine sau pur si simplu ai sters cu buretele absolut totul. Iubirea mea , asa imi ziceai mereu si cand ne certam.

Te-am urat in momentul in care mi-ai zis ca nu mai vrei sa fim impreuna, dar acuma mi-e dor de zilele petrecute cu tine, de certurile noastre banale, de impacarile noastre, de noptile petrecute impreuna in care pur si simplu vorbeam si stateam in bratele tale.

Dar acuma ti-ai gasit o alta iubire. Poate de mine nici nu iti mai amintesti. Imediat se implineste un an de cand , noi nu mai suntem impreuna. A trecut foarte putin si rana mea este inca deschisa si sangereaza din cand in cand, cand iti simt mirosul sau iti imbrac tricoul pe care il purtai cand ramaneai la mine.

O sa ramai mereu iuby meu. Nimeni nu o sa te scoata din inima mea.

Te iubesc ... 2 cuvinte ... care au o importanta mare intr-o relatie daca sunt spuse din suflet ...

Niciun comentariu: