duminică, 25 ianuarie 2009

O inghetata...

O zi simpla...O pofta nebuneasca dupa ceva dulce. Dorul de tine imi aminteste de zilele de vara cand pur si simplu ne racoream cu inghetata noastra preferata. Acuma trec prin fata gelateriei si amintirile imi curg navalnic prin fata ochilor. Mi-e dor de tine ... desi eu te-am izgonit, totusi imi este dor.

A trecut mult de atunci si totusi inca iti simt mirosul si imi amintesc privirea ta. E deja iarna, ninge. Asta ar fi fost prima iarna impreuna.

Dar, totusi mi-am facut curaj si am intrat in gelaterie si mi-am luat o inghetata. Inghetata noastra preferata.

Toate privirile sunt atintite asupra mea cand merg pe strada. De ce? Pentru ca savurez o inghetata iarna cand ninge. Sincer, e mult mai buna iarna decat vara ....

Si totusi ... nimic ...

Niciun comentariu: