luni, 26 ianuarie 2009

De ce?

De cele mai multe ori ne intrebam ce va fi maine... Ce va fi peste 2 zile, ce va fi peste 2 ani ...

Cand am reusit sa ne indepartam asa de mult de noi insine...Ma uit in jurul meu si toata lumea este preocupata de viitor. De ce nu putem trai in prezent? De ce nu putem doar visa? De ce ne irosim viata pe ceva ce poate nu se va implini si ramanem doar cu gustul amar al infrangerii...

De ce nu vrem sa riscam totul si mai tarziu ne intrebam "oare cum ar fi fost daca...?".Poate ca acuma lumea din jurul nostru este axata pe construirea unui viitor si nu pe trairea prezentului. Cand a fost ultima oara cand i-ai spus sotiei tale "te iubesc" sau cand te-ai bucurat de zambetului copilului tau? Zi cand!!! Ai uitat! Oare de ce? Esti prea preocupat sa lucrezi , sa faci bani...

Poate daca am face o pauza doar pentru un minut sa ne uitam in jurul nostru ne-am da seama cate lucruri minunate trec pe langa noi si din pacate, nu se mai intorc.

Traim intr-o lume in care orele trec ca si minutele...Dar daca am reusi sa ne deconectam macar o ora pe zi sa stam cu persoana sau persoanele iubite nu s-ar mai ajunge la despartiri, la divorturi....

Nu stiu...Eu doar am scris, voi trebuie sa ma trageti un semnal de alarma daca sunteti in aceasta situatie...

Niciun comentariu: