sâmbătă, 31 ianuarie 2009

El...

Ce pot sa zic? E o persoana speciala, care a aparut in viata mea. Nu va ganditi ca este iubitul meu...nu este. E pur si simplu un prieten.

E cel care ma face sa rad, cand nu sunt in apele mele, cel care ma trezeste la realitate cand incep sa fabulez. Imi distrage atentia de la lucruri care ma supara si ma face sa visez.

Ce este haios e faptul ca nu il cunosc personal. Ne leaga cateva conversatii pe mess si multe sms-uri. Acuma il bat la cap sa invete pentru examene...stiu ca o face si fara sa-i zic, dar imi place sa-l tachinez :).

Intotdeauna gasim subiecte de discutie, chiar si unde nu sunt. Ma linisteste...ma scoate din cotidian si ma invata sa visez. "Visele exista pentru a ne aminti care e realitatea...

"

"O viata fara lacrimi e o viata cu sens unic, dusa pe un fir de sarma deasupra unui ocean. O viata are nevoie de lacrimi pentru a aprecia zambete.Dar limiteaza lacrimile."

Dar, totusi are prostul obicei sa-mi fac pofta de inghetata, de ciocolata si mai nou si de fructe...Cred ca sunt singurele momente in care ma cam enervez pe el...da' imi trece repede.

Eeee...acuma asta este...trecem si peste asta. Probabil dupa ce va citi, o sa inceapa sa critice un pic ... sau nu ? hmmmm .... o sa vedem noi :)) :P

Niciun comentariu: