marți, 6 iulie 2010

16 zile

A.M.R. 16 zile ...
Mai este un pic si plecam ... Deja visez la nisipul fierbinte, la mare, la briza, la un apus perfect alaturi de tine ...
Si totusi, mi-e frica. Mi-e frica sa nu incepi, dupa aceasta vacanta, sa ma vezi ca si persoana alaturi de care vrei sa-ti refaci viata. Nu sunt pregatita sa ma leg de cineva pentru totdeauna.
Dar, pot sa zic ca m-ai schimbat ... Sunt cuminte, rezist tentatiei, ma gandesc la tine mai intai si dupa la mine ... ma gandesc ca ti-as putea face rau prin actiunile mele.
Toata lumea ne vede ca si o familie in devenire ... interesanta impresie am lasat. Poate ca am inceput sa ne cunoastem reciproc nevoile, sa ne completam unul pe altul, sa ne ajutam unul pe altul ... ca si sot si sotie?
Oricum de la tine ma astept de la orice ... ce sti ... poate ne vom intoarce din vacanta cu ceva in plus ... pe degetul meu ...
Dar nu ... nu o sa accept ... sunt prea tanara pentru acest angajament. Mai este timp ... desi nu stie nimeni daca maine vom mai trai ... Totul este relativ ...
Si totusi ... A.M.R. 16 zile ...

Niciun comentariu: