luni, 17 noiembrie 2008

Sibiu

Sincer, traiesc intr-un oras de vis. Stiu ca nu pot fi obiectiva, dar asa simt eu. Traiesc intr-un oras linistit, intr-un oras in care poti zari oameni care se bucura de o plimbare prin centru, de oameni care nu sunt deloc stresati sau mereu pe fuga. Noi, suntem niste oameni linistiti.

Imi amintesc anul trecut, daca nu ma insel, cand Sibiu a fost Capitala Culturala Europeana, concertul Vama. Nu o sa uit niciodata discursul pe care Tudor Chirila l-a rostit facand o comparatie intre Sibiu si Bucuresti. Nu imi amintesc motamo ceea ce a zis, dar ideea in sine e ca in Sibiu , pe acele stradute ascunse poti sa simti mereu iubirea , pe cand in Bucuresti, nu te poti iubi. A incheiat acel discurs cu bine cunoscutu` slogan : CAPITALA SIBIU SALUTA PROVINCIA BUCURESTI!!!

Nu vreau sa jignesc pe nimeni, eu aici imi spun doar parerea , cu care puteti fi de acord sau nu.

Am fost intrebata zilele trecute, daca as pleca din Sibiu ca sa ma mut in alt oras. Raspunsul meu a fost : "Niciodata. Si chiar daca voi fi fortata de imprejurari, mereu Sibiu va ramane orasul meu de suflet...Si mereu cand voi prinde ocazia ma voi intoarce aici."

.....................

Niciun comentariu: